• تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

لینک کوتاه:


به اشتراک بگذارید:


راه‌اندازی سامانه بیت‌الغزل

راه‌اندازی سامانه بیت‌الغزل

با هدف دیده‌بانی مسائل کلان نظام آموزش و پرورش و انعکاس دیدگاه‌های صاحب‌نظران عرصه حکمرانی آموزش و پرورش، از سامانه بیت‌الغزل به نشانی beytolqazal.ir در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی شد.

این سایت به طور تخصصی در حوزه مدیریت و حکمرانی آموزش و پرورش فعالیت می‌کند. بیت‌الغزل در فاز اول کار خود با توجه به تغییر و تحولات ناشی از انتخابات در بدنه دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله آموزش و پرورش با رویکردی متفاوت و تخصصی بر انتخاب وزیر آینده آموزش و پرورش، چالش‌های پیش‌رو و برنامه‌های تحولی برای برون‌رفت از مشکلات تمرکز خواهد کرد.

در بیت‌الغزل با انجام یک نظرسنجی ویژه که همه فرهنگیان و صاحب‌نظران آموزش و پرورش امکان شرکت در آن را دارند، جمعی از افراد شایسته برای تصدی مسئولیت وزارت آموزش و پرورش که در این مشارکت جمعی معرفی شده‌اند، شناسایی خواهند شد. در این راستا از همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت دعوت می‌شود با شرکت در این نظرسنجی فرد یا افراد مورد نظر خود را معرفی نمایند.

در ادامه پس از معرفی جمع برگزیده که امتیاز بیشتری از اهالی تعلیم و تربیت گرفته‌اند، در ارتباط با این افراد دیدگاه‌ها و نظرات ایشان پیرامون مسائل آموزش و پرورش گردآوری و در سایت بیت‌الغزل منتشر می‌شود تا توسط فعالان حوزه آموزش و پرورش مورد نقد و بررسی قرار گرفته و مجموع نظرات در اختیار دولت منتخب قرار گیرد. لازم به ذکر است بیت‌‌الغزل بستری برای انعکاس نظرات و دیدگاه‌های تخصصی صاحب‌نظرات و فعالان آموزش و پرورش است و وابسته به ستاد یا جریان سیاسی‌ای نیست.

همه علاقه‌مندان و اهالی تعلیم و تربیت برای کسب اطلاعات بیشتر در  این زمینه و شرکت در نظرسنجی می‌توانند به سامانه بیت‌الغزل به نشانی beytolqazal.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه